Wherever You Will Go - Robin

Gissa vem som ska sjunga solo inför hela nian plus föräldrar på våran musik-kväll den 25 maj.
Rätt gissat Therese! Dock inte bara Therese utan även en snygg, charmig och rolig kille ska uppträda. Erik Planemo!
Sen kommer även en medelmåttig ganska tråkig kille fylla ut en del tid med att sjunga Wherever You Will Go. Denne kille bär namnet Robin. Alltså, jag ska sjunga Wherever You Will Go för vad jag nu uppskattar lär vara 180 personer. Det underbara för tillfället är att jag inte ens klarar av att sjunga låten, då versen är väldigt mörk och refrängen är kanske inte väldigt ljus men det är klart högre toner än jag klarar av att ta. Så jag kommer få ligga i ett hårt träningsläger för att det hela inte ska bli en väldigt pinsam upplevelse. Jag tänkte att jag kan ta och bjuda på en bit av sången, ni får den första versen. Så här låter den när jag sjunger den :


Och här har ni orginalet :


Som det sägs, endast världelösa människor slipper kritik, så kritisera mig så mycket ni kan!!!!!

//Robin

Kommentarer
Postat av: william

jag ska rädda dig från att vara värdelös. Du Suger :P ps.glöm inte bullarna ;)

2009-05-05 @ 18:19:29
Postat av: william igen

nu när jag har lyssnat ett antal ggr så låter det faktiskt riktigt bra robin , Idol nästa ???

2009-05-05 @ 19:01:07
Postat av: william x 3

Nice nice, sjunger lite nära micken kanske? :)

2009-05-05 @ 19:03:29
Postat av: Erik

Yeah!! Najs att jag inte är den ända kille som ska sjunga :)

2009-05-09 @ 01:08:19
Postat av: Fredriiiik

det var ju sjukt bra! höj den!, asså tonen inte ljudet! haha :D

2009-05-16 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0