I need you to need me


Vi skulle vara hos Wille klockan 7. Klockan 10 över 7 blir jag klar med min deckare som senast skulle vara inlämnad 24.00 på kvällen. Jag tar mig sen över till Wille. Med stil entrar jag deras hall, och hela huset fylls av applåder då de ser vem som anlänt. (Jag är så självkritisk)
Senare på kvällen är det dags för femkamp. Jag och William känner oss extremt starka för dagen och paktar därför ihop oss till ett lag. Vi tar med oss Mike, Lena (Williams föräldrar) och Göran (Jimmys far). 
Första tävlingen är den klassiska sopsäckshoppning. William som är först ut börjar med att ta sönder påsen helt vilket leder till att vi blir diskade. Efter detta nederlag är vi extremt taggade och när vi får höra att vi ska välja ut två lagkamrater är det inge snack om vilka som ska väljas. Tävlingen går ut på att de båda tävlande från varje lag ska sätta på sig ett par strumpbyxor. (Ett ben var) Och sedan springa runt en kon och sedan återvända till sin stol som man började från.
I våran iver att få på oss strumpbyxorna spräcker vi dem. Dock nöjer vi oss inte med det! När vi sprungit runt våran kon och är påväg mot stolen, får jag världens andrenalin kick och kör något av en slängning för att hinna dit så snabbt som möjligt. Samtidigt som William ger mig en knuff i ryggen. Det leder till att jag flyger rakt in i stolen som ramlar ihop och går sönder. Etfer det kände både jag och William att det var slut tävlat och vi satte oss för att titta på.
Vi fick då se hur vårt lag vann tävling efter tävling. Vi kunde inte förstå vad som hänt.
Hursomhelts var kvällen extremt lyckad och väldigt trevlig.

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0