När vi ända håller på med Facebook.


BILDEN FUNKAR INTE.... FIXAR IMORN!
Okay vill bara börja med att jag är mycket väl medveten om att det där med 98% säkerhet inte ens är Amy. Dock så känns det lite som att jag stöttar henne om jag liksom är vän med hennes wannabe/alterego-facebook. Jag är ju såklart inte den enda som vill vara vän med denna världsstjärna, utan hon har gott om vänner. Vänner som även kommenterar. Ja läs den kommentaren jag har ringat in med rött.
Det bästa med hela kommentaren är när hon ödmjukt börjar med att säga att Amy är hennes största fan.
Sen blir kommentaren bara gulligare och gulligare. Hur gammal tror ni att hon är 9? 10?
Så skönt att det finns så många Amy-fans som jag känner att jag ligger på samma nivå som....

//Robin


Kommentarer
Postat av: Fredriiiik

det känns som att robin tagit över bloggen oh är ensam ägare nu ?

2009-05-16 @ 11:09:36
Postat av: robban

Ja, det stämmer nog ganska bra, men jag övervakar här på bloggen och svarar på kommentarer ;)

2009-05-21 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0