Min lilla guldklimp

Hoppas hon ärver sin mors vackerhet
Ja utan tvekan världens vackraste barn! Men kan det bli något annat än det när Josefine Mattsson är modern?  Ja, sen har väl jag hjälpt till en del, men hon kan nog ta åt sig 99% av vackerheten oss detta barn. (Har jag inte rätt Therese?). 
Är dock lite besviken, hade ju hoppats på att barnet skulle få Josefines hår och ögon. För även om alla Josefines drag är gudomligt vackra, så är hennes hår och ögon det som är snäppet vackrare än resten av hennes drag. Och därför måste jag ju medge att jag är något besviken att vårat barn fått mina gröna ögon, och att hon dessutom helt saknar hår.
Jag ska när jag träffar Josefine fråga vad hon tycker om namnet Mikaela. Just nu så lutar det nog åt det namnet för mig.
Min lilla Mikaela.

//Robin

Kommentarer
Postat av: Bambi

Naw xD <3

Mickis är typ ett av de bästa namnen någonsin

mm true story!

2009-05-03 @ 09:23:52
URL: http://failzkid.blogg.se/
Postat av: guldbrandzén

okey robin, du är sjuuuk!! x)du har gjort ett barn med josefine mattson :O hahahaha, du är för rolig. och nejdu!, du måste ju oxå ta lite ära!!-fina gröna ögon. du har JÄTTEFINA ögon och kommer få JÄTTEFINA barn!!!!!!!!!!!!<3

2009-05-03 @ 15:54:13
URL: http://thereselita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du tsm med tjejen i I Taket lyser stjärnorna?

2009-05-15 @ 19:20:51
URL: http://krusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0