Im so sorry!

Okay, efter att jag lagt upp videon där jag kliver ut ur garderoben, har tusentals killar hört av sig via brev, mail och sms. Alla i jakten på ett fint och värdefullt byte, nämligen mig!
Loveorden har strömmat in och jag har knappt tid att öppna alla brev jag får. Så här lyder ett av dem:

Hej Robin!
Jag vill bara säga att du är otroligt sött och gullig. Om jag får en son så kommer jag att döpa den efter dig.
Är du singel? Du kanske vill träffas någon gång?
Ring mig på 0701234567.
Puss o Kram
//Fabian

Nu känner jag att jag antagligen kommer att göra många killar besvikna genom att säga att jag tar ett kliv tillbaka in i garderoben. Det är nämligen så att jag tänkt till lite och inte alls gillar killar. Jag förstår att jag sårat många och ber så hemkst mycket om ursäkt.

//Robin


Kommentarer
Postat av: elsa

Men robin jag tror du har skrivit kontakannonsen fel den ska lyda så här;

Hej Fabian!

Jag vill bara säga att du är otroligt sött och gullig. Om jag får en son så kommer jag att döpa den efter dig.

Är du singel? Du kanske vill träffas någon gång?

Ring mig på 070456932*.

Puss o Kram

//Robin

2009-05-28 @ 19:34:24
URL: http://stridsbergs.blogg.se/
Postat av: Bolander

Hahah !

2009-06-02 @ 21:39:44
Postat av: Anonym

Hahah !

2009-06-02 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0