Come Out Come Out Wherever You Are!!

HAHAHAH
HAHAHAHA! Detta är humor på hög nivå! Det är en sånhär 5 saker jag vill göra innan jag dör. Person x har då valt på första plats. Hoppa ner från ett hus med ett paraply. Och sedan på andra plats, köra kurragömma med Osama Bin Ladin och vinna!
Om det finns någon som är bra på kurragömma så måste det vara han! Jag menar han har gömt sig i runt 6 år och bara det är ju en bedrift men nu är det ju även så att det inte endast är en liten 3-årig lillebror som letar efter honom. Jag menar det är ju faktiskt hela världen som söker!
Undrar om han kanske kommer fram om man ropar FRITT FRAM!......

//Robin

Kommentarer
Postat av: Nelly

HAHAHAHHAHAHAHHA!!! De här var faktiskt super kul :D

2009-05-12 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0