Black And White

Tänkte att jag lite kort skulle berätta vad jag gjort idag. Egentligen så kan man nog beskriva min dag med ett verb på fyra bokstäver, sova. Dock sov jag inte i min sköna varma säng. Eftersom att den svenska sommarens väder känns ungefär lika stabilt som Islands ekonomi, får man passa på att njuta utav varje sekund som bjuds. Det var därför som jag klockan 10.27 imorse bestämde mig för att ta ut en filt, kudde och min Ipod för en tupplur på trädgården. Ungefär 3 timmar senare blir jag väckt utav min käre plastfar. Jag är då röd som en tomat. Naturligtvis hade jag inte tänkt på att sätta på mig solskyddsfaktor. Så här ska ni läsare nu få en bild på hur det kan gå om man glömmer solskyddsfaktor


Ni ser ju tydligt vilken som är före och vilken som är efter min lilla powernap.
Btw så är jag sjukt lik Janne min käre plastfar på före bilden. Faktiskt så likt att det är lite läskigt....

//Robin

Kommentarer
Postat av: guldbrandzén

men jösses, jag tänkte faktiskt på att du var sjuuukt lik honom :S :P !!! <3

2009-06-25 @ 13:49:13
URL: http://thereselita.blogg.se/
Postat av: klasselita

jag tänkte också på det! :P sjukt lik! :P <3

2009-06-29 @ 16:53:35
Postat av: elin

hahaha hjalp robin haha jag skulle lika garna saga att det var janne :O hoppas du har det bra i swe <3

2009-07-09 @ 21:35:31
Postat av: elin

hahahha robin hjalp det var extremt likt :O jag trodde det fan va janne :O saknar dig <3

2009-07-09 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0