Soon my heart..

Jaa om några timmar börjar jag sista terminen i grundskolan. Efter det kan jag göra vad jag vill ! Det är knappt så att jag själv förstår hur många nya dörrar som öppnas nu till sommaren. Jag funderar lite på att ta ett sabbatsår och öppna alla dessa dörrar och kika in för att se vad de erbjuder. Jag ska börja med att testa att spendera hela dagarna i soffan och spela Guitar Hero. Sen tänkte jag gå över till att sitta på tåget med en "Jag vara hunger" skylt, jag skulle ju då kunna ta användning utav mina exeptionella "hundögon". Kanske att jag efter det skulle testa att bli korvgubbe... Jag hatar ju korv men ändå liksom.. kan ju vara kul att prova på.

Tänkte att jag skulle ta och sammanfatta detta vinterlov med ordet otroligtlugntochavslappnande.
Det är det bästa med vinterloven, de är alltid så avslappnande. Man gör inte så mycket man tar det bara lugnt äter gott och är med familjen och myser i största allmänhet.
Skicklig som jag är lyckades jag dessutom med konststycket att bli sjuk på julafton. Så jag låg ihopkurad under ett täcke i soffan när vi fick besök utav självaste jultomten. Antingen har jag varit extra snäll i år eller så tyckte våran hedersgäst synd om mig. För  julklappsutdelningen var storslagen. Faktiskt den bästa på många år. Den kanske mest välbehövliga utav alla klappar kom från min syster, i form utav en senapssked. Och det är inte förns nu som jag egentligen inser hur bra den julklappen är... Jag menar jag har ingen senapssked, och jag skulle aldrig komma på tanken att köpa en. Men vad skulle jag då göra den dagen jag ska äta senap och inte har någon senapssked ? Det skulle inte funka. Och om det är något jag har lärt mig här i livet så är det att till senap måste man ha en senapssked och inget annat ! 

 
Btw vill tippsa om en låt som jag faktiskt har lyssnat på nonstop under hela lovet. 
 
Im in luuuuve with this one !!!
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=217690787

//Robin

Kommentarer
Postat av: Klasson

vinner inte jag tävlingen nu för att ha svarat snabbast?

för ni har väl en sådan tävling för varje inlägg?



jag tycker det var för lite klara i det jullov!



konststycket

konststycket. skulle aldrig tänkt på det om du inte hade nämnt det!



+ mucho bra att det bloggas!

2009-01-08 @ 18:25:22
URL: http://snabellery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0