AMY TILL GLOBEN

Yay ! Jag och Robert måste som de schlagerbögarna vi är fira att sveriges underbaraste tävling återigen dragit igång.
Som de flesta utav er vet, är alla de artister som är med i tävlingen utav yttersta världsklass. De ser alla oförskämt bra ut, sjunger fantastiskt och är allmänt härliga. Men nu är det ju så att det i år (precis som förra året) finns en artist som är snyggare, bättre och härligare än resten. Denna artist är ju så klart allas våran Amy ! Och just Amy ska faktiskt till min stora glädje vara med i morgondagens startfält. 
Eftersom att vi vill stötta denna otroliga artist som vi känner berör oss på något aldelles speciellt sätt när hon sjunger, så har vi bestämt oss för att dra igång en "Amy till Globen" kampanj. Eftersom varken jag eller Robert är speciellt tekniska raserade vår första ide. Som var att starta sidan http://www.amytillgloben.se/ där man skulle kunna stödja Amy med dels lyckoönskningar samt med lite löften om röster inför imorgon.
Det var lite tack vare min käre far som jag sedan kom på den klockrena iden som vi nu ska ta användning utav.
Det var faktiskt så att jag satt och tyckte lite synd om min far eftersom att det är han som betalar min mobil räkning. Och jag fasar tyvärr att pappas nya vänn denna månad vid namn Bill kommer att vara en vänn vid en storlek som ligger runt XXXXXL.
Så jag tänkte "stackars pappa. Han bara betalar utan att få ut något av det."
Men så vill inte jag att ni ska känna mina kära vänner ! Nej utan om du röstar på Amy i helgen så kommer du inte bara att lägga din röst på en otroligt värdig vinnare. Nej, utan du kommer även att få en "Pågenbulle" från mig.
Det är nämligen så att alla som på nästa måndag kan visa upp ett smsbevis på en röst på Amy, kommer att kunna stoppa in en STOR bulle i sin mun (som jag bjuder på). 
Så mina vänner rösta, rösta, rösta ! 
AMY TILL GLOBEN !

//Robin


Kommentarer
Postat av: arn

fölåt att jag strödde salt i ditt saganomringen-sår (det som aldrig kmr läka x)hahah- okej nej sry!! jag ska bara för din skull och för att gottgöra dig, rösta på Amy gratis - ingen bulle ens ! <3

2009-02-14 @ 19:05:41
URL: http://thereselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0