Run away and catch the sunset.


Jaa här står jag i mina nya Dolc&Gabbana solglasögon som jag idag införskaffat för en kostnad på 2500 svenska riksdaler.
Och visst är de väl värda pengarna ? De är ju förjävla snygga !
Haha nej ;) Dessa godingar fick jag när jag tillsammans med min far, bror, syster och systerskompis gick för att se filmen Bolt. Vi inte bara såg den utan vi såg den i 3D ! Man fick då ha på sig dessa brillor inte bara för att man skulle se otroligt snygg ut, utan för att man dessutom skulle kunna njuta utav filmens coola effekter på bästa sätt.
Trots att allt som visas på bio förtillfället känns som värsta b-filmer när man jämför med "I Taket Lyser Stjärnorna". Så får filmen ett klart godkänt. 

Snart bär det av till Thailand !
Om exakt 5 timmar och 15 minuter byter vi kylan, mörkret och slasket mot värme, ljus och inge slask...
Har ingen aning alls om jag lyckats med packningen. Känns som att jag har glömt hälften men jag kan inte komma på vad det är jag kan ha glömt.
Aja, det märker jag väll sen när jag är framme, och jag inser att jag bara har 1 par kallingar med mig. Då får man vända ut och in på dem efter halva veckan :) Jobbigare om jag skulle råkat glömma mobilen. Vad ska jag då ta mig till ?
Lite tragiskt att jag prioriterar min mobil före kalsonger...

Idag har jag varit och åkt skridskor med mina kusiner och moster på snättringe isen.
Och oj vad jag åkte ! Hela snättringeskolan kom ut för att kolla på när jag skickligt svängde runt och dundrade in slagsskott efter slagskott i den tomma målburen.
Jag hörde tillochmed hur en kille i ropa
- Kolla Oskar ! Det är Foppa Forsberg, medan han pekade på mig.

Har tagit reda på hur vårat hotell kommer vara. Och härligt nog så är det ett prisvärt underbart hotell med bra service god mat och en stor och härlig pool. Så tycker iallafall vissa. Medan andra säger att det är det sämsta hotell de varit på och att det är äckligt och dålig service. Det finns tillochmed en person som har lagt upp skrämande bilder på badrummet.
Yummie ! Yummie

Om det ser ut såhär så kommer jag inte direkt att sova i badkaret. Inte för att jag skulle gör det om det
är fräscht. Men ändå !


//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0