THAAAAILAND !!!!

Ja, självförtroendet var ju inte direkt på topp när man igår drog av sig tröjan för att ligga och pressa en hel dag på solen.
Senast den biten utav kroppen såg ljuset var ungefär 7 månader sedan.
Fettet skvalpade och hudfärgen var så ljus att man inte märkte att jag tagit av min vita t-shirt.
Ja, eller asså det är ju så min käre plastfar måste ha känt. Jag däremot stod där med min extremt vältränade och solbrända kropp. Tjejerna på stranden fullkomligt rev av mig min t-shirt när jag entrade stranden.

Temperaturen ligger väl på runt 35 grader och vattnet är varmare än det man har i badkaret hemma.
Jag har med lite enkel mattematik räknat ut att jag druckigt runt 6 liter cola sedan jag lämnat sverige. Vilket får det att kännas som att det kanske inte bara är min hud som kommer ha en annan färg när jag kommer hem.

Appropå hud. Jag har givit mig själv ett nytt smeknamn.
"Dalmatinen". '
Detta pågrund utav färgen på min hud. Det visade sig att smörja in sig med solskydd kanske inte är min absolut starkaste förmåga. Viliket lett till att jag över hela kroppen har stora röda märken där jag missat att smörja in mig.

Även om allt här är helt underbart så finns det faktiskt en sak jag saknar otroligt mycket.
Eller rättare sagt en person.

?รื กำพิฟพฟ สงพฟพำ ฆนดรฟ!

Detta blir en gåta att knäcka !!
Vem är det jag egentligen saknar ? Posta en gissning den första som kommer med rätt svar kommer att få en liten belöning.



//Robin "Dalmatinen" Porkolab

Kommentarer
Postat av: Klasson of kårs

jag antar att det står amy diamond men självgod som jag är så...

moimoimoimoimoimoi



jag ser mycket fram emot min belöning och att träffa dig igen!!

det är alltid kul att känna sig ynklig och vithudad. Men man har väl upplevt värre! (haha. typ afrika.annars inte för du är rysligt bra på att bli brun.)



oj vad lågnt jag skrevb



KRAM! <3

2009-03-01 @ 21:13:53
Postat av: klasson

mitt långa inlägg raderades!! :(:(:(



ajdå.



min gissning var att antagligen så står det amy diamond

men jag gissar på mig själv iallafall :D



och att jag saknar dig och hoppas du har det toppen och att jag ser fram emot att se helt vit och ynklig ut när du kommer tillbaka



och

สุขสันต์วันเกิด



!!

är inte jag lite cool?

2009-03-01 @ 21:16:46
Postat av: Klara

hahahah!!

nu kom båda : D:D :D :D



hej hej

2009-03-01 @ 21:17:15
Postat av: Bambi

HAPPY BITHDAY!! ^^ <333

2009-03-04 @ 16:50:30
URL: http://failzkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det någon av dem som är med i taket lyser stjärnorna??

2009-03-05 @ 21:51:38
Postat av: Robin

njaa nej jag kan ju inte riktigt påstå att det var någon som var riktigt nära tyvärr..

Den som jag saknade var.

Min underbara lärare Sofia :P:P

2009-03-07 @ 14:02:31
URL: http://robinochrobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0