Tjaaaaa!

Tjenare tjenare bloggen!
Nu är det såhär att jag (Robin), har gått och blivit man! Nu vet jag att det finns lite olika saker ni tänker kan ha hänt mig.
Kanske jag fått hår på bröstet? Kanske har jag meckat med cykeln för första gången?
Inget av detta är det korekta. Nej det som hänt är att min lille-man nu har blivit över 40 centimeter!
Nej jag skoja bara! Detta hände redan i 3an...
Okay okay, nu ska jag bli seriös. Det som har förvandlat mig från en liten pojk-spoling som bytte pokemonkort till en fullblodig "karlakarl" är att jag tagit mitt första kneg! Detta på Långsjö-gömmarens fiskevårdsförening. Jag startade mitt arbete klockan 9 den 27 juli och imorn ska jag befinna mig på gömmarvägen 58 för att med flaggan i topp avsluta min karriär som "blöjplockare". Nu kanske just plocka blöjor inte är den enda arbetssyssla jag haft de senaste tre veckorna men jag känner att det låter ganska bra att säga. Tja jag heter Robin och jag är blöjplockare. Sånt går hem hos tjejer.....
Även om mitt långa uppehåll har gjort mig lite sämre på att blogga så är iallfall ironin på topp!
Over and out

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0