SOOMMARLOV !!!!

Sommarlov vi vääääntat på !
Nu är skolan slut för denna termin. Jag och Robert ser med glädje fram emot de 10 veckor som vi kommer att kunna egna all vår vakna tid åt våran favorit syssla. Sticka ! 
Nej jag skojade bara ! Vi ska blogga ! Och vi ska blogga som aldrig förr ! Inläggen kommer att vara snabbare, bättre och rappare. Dessutom har jag lite planer på att fixa in en "special guest blogger". Mer info om det kommer senare. 

Tillsammans med Robert ska jag inom kort se till att skriva upp en lista med vad vi ska göra i sommar. 
Så att ni läsare vet vart vi håller hus och kan kontakta oss närsomhelst. Om det nu skulle vara så att ni bara inte kan få nog utav mig och Robert genom att läsa vår blogg. Kan ni ju uppsöka oss med hjälp utav våran " Vart håller Robin&Robert hus?" lista.

//Robin

Kommentarer
Postat av: alis

DET LÅTER SOM EN UTMÄRKT IDE :D



<3

2008-06-06 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0