7 DAGAR !!!

Det har nu gått mer än 7 dagar sedan jag senast skrev ett inlägg. 
Så vad är anlednningen till mitt längsta uppehål i bloggens historia ?
Brutna armar ? Bristande motivation ? Utbrändhet? Nej det är faktiskt något mycket jobbigare än så. Det är nämligen så att jag har blivit besatt. Helt fullkomligt besatt utav spelet Desktop Defence 1.5. Ett spel som i stort sett går ut på att det är ett gäng monster som vill ta sig från ena sidan på en bana till den andra och din uppgift är att sätta ut attackerings-torn som ska hindra deras framfart

Och vems fel är det att jag blivit besatt?
BJÖRN GUSTAFFSONS !
Det var ju faktiskt han som fick mig att från början få upp ögonen för spelet. Kolla på denna film så kommer ni att förstå.





Det är jobbig men jag måste erkänna att jag antagligen spenderat mer än 24 timmar med att försöka spränga monster. Jag har spelat varianten "Funn - 10 k" och det som stör mig som mest är att jag alltid får game over på just level 77. Aldrig före och aldrig efter utan det är ALLTID på level 77 som monstrerna börjar ta sig igenom min solida tornuppbyggnad. Så nu behöver jag ännu en gång er läsares hjälp. Om det är någon utav er som vet hur man ska klara sig igenom level 77 så får ni gärna skicka in ett mail till [email protected]. Det skulle uppskattas oerhört. För jag tror att alla i familjen börjar bli lite less på att jag högt tänker ut nya taktiker för att lyckas ta död på de små monstrerna.

På söndag ska jag, Robert, William, Erik och Wille åka till Falun !
Där vi kommer att spendera fem underbara dagar med sol bad och massa innebandy ! Så vad kommer jag att göra imorgon ?
Blogga, Blogga och återigen Blogga. För att kompensera min dåliga uppdatering och den tid då jag kommer att vara i Falun, har jag lovat mig själv att skriva minst fyra inlägg imorgon.
 
//Robin

Kommentarer
Postat av: Nelly

Joo du har just nu 1 timme och 14 minuter på dig att skriva dina 4 inlägg, Lycka till,

Hahah :D

2008-06-14 @ 22:46:12
Postat av: Klas

Förlåt, men den fick mig inte alls att förstå- men den var kul! :P( trots att jag redan hade sett den innan. :P)



grattis till level 70!

2008-06-16 @ 12:43:12
URL: http://snabellery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0