Halmstad

Nej mina kära vänner, jag har inte störtat med planet hem från Norge och dött. Dock så har jag brytit båda mina armar och därav följer mitt långa skriv-uppehåll....
Okay.. Det kanske inte var helt sant.  Sanningen är den att jag helt enkelt inte haft tid att skriva. Och jag kommer inte att ha det på yttligare 5-6 dagar. Så ni läsare dår hålla ut ett litet tag till innan jag börjar skriva ordentligt igen. Detta inlägg är ett litet "Hej jag lever fortfarande" inlägg så att säga.
Det är så att jag tillsammans med min mor, plastfar och plastbror tidigt sätter oss i bilen för att avnjuta en fem-timmars efterlängtad bilresa innan vi når vårt slutmål i form utav Halmstad. Klockan kommer att ställas på den otroligt roliga tiden 07.30. Vilket i stort betyder att jag har 30 minuter på mig att - Gå upp. Äta frukost. Borsta tänderna. Duscha. Fixa sig iordning. Och tillsist packa.
Eftersom att jag är så pigg på morgonen så tror jag inte alls att jag kommer att få några problem med att hinna.
Just packningen är jag extremt nöjd med mig själv över för att jag sparat den till avfärdsdagen.
Wish me luck !

//Robin


Kommentarer
Postat av: Klas

förlåt - halmstad? inbillide ja mig västerås? :P

Och what's up med total dissandet? nästan så jag blir lite sårad. haha. men det är lungan. det är ju sommar!

hare gött!

2008-07-26 @ 20:45:50
URL: http://snabellery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0