Semester time is över..

Sådär nu är semestern över och jag ska återigen börja slita. Under min semester från bloggandet har jag hunnit med både det ena och det andra. Allt ifrån att spela golf med pansionerade lärare till att trängas på Ullared tillsammans med resten utav skånes befolkning.
Men igår fick alltså min semster ett abrupt slut. Om det inte vore för att jag spenderade kvällen med att fixa designen till min gode vänn Nelly Nybergs blogg så hade det kommit ett LÅNGT inlägg från mig.
Men eftersom att jag kände mig lite extra snäll för tillfälllet så såg jag till att hjälpa Nelly, och jag är själv ganska nöjd med resultatet. Titta efter själva på nellynyberg.blogg.se !!!!
Hursomhelst så är det inte bara min semster från bloggandet som har fått sitt slut det är nämligen så att jag denna vecka kommer att jobba !
Med en mörk och bestämd stämma så kommer jag att hålla pli på pojkar födda 95 under de dagar dom är med på Huddinges innebandyskola. Detta var iallafall tanken från början.... Jag märkte ganska snabbt att dessa små tomtar på mindre en 2 sekunder kan sprida ut sig över hela Huddinge. Efter endast ha jobbat med dem i 2 dagar så funderar jag på att skaffa en stor håv så att jag på ett enkelt sätt kan springa och samla ihop dem.
För de personer som vill se mig arbeta så kommer jag mellan måndag och fredag finnas tillgänglig vid tomtberga hallen. 


Jag vill avluta detta inlägg med att hjärtligt gratulera två coola ungdomar.
Det är nämligen så att både min mormor och min farmor idag har blivit ett år äldre. GRATTIS !

//Robin

Kommentarer
Postat av: robban

Hälsning till robins mormor och farmor.

Ni kanske har blivit ett år äldre men ha det här i baktanken varje dag, Ni är yngre än vad ni någonsin kommer att bli. Hare bra och Grattis

2008-08-13 @ 00:41:06
Postat av: Klas

missade dig där med- annars småtomteshåvar- det är grejer det!



Congrats!

2008-08-17 @ 12:00:33
URL: http://snabellery.blogg.se/
Postat av: Klas

missade dig där med- annars småtomteshåvar- det är grejer det!



Congrats!

2008-08-17 @ 12:00:41
URL: http://snabellery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0