Tack för den xD

Hej !
Ville bara först tilägga att jag nu kmr ha gjort 2 inlägg i rad som jag endast har gjort 3 ggr tidigare :)

Hursomhelst så har jag varit i skärgårn i fem dagar m Erik, William, deras systrar och Mia (Eriks mamma)

Det var iaf så att systrarna inte vågade sova ute i lillstugan där det får plats 2 pers, så drf fick jag ett val.
Sova inne m Tjejerna på golvet elr sova m Mia. hmmmm inte så svårt val iaf xD
Ni kan du iaf gissa vart jag valde att sova, juste i tjejernas rum på golvet.

Kvällen kom och jag gick o lade mig tidigt för att jag var skit trött.
Jag vaknade ngn timme senare av att tjejerna kom rusande in i rummet klivandes på mig och började skratta.
Jag försökte sova men det gick liksom inte :(
Så då la jag all energi åt att lyssna på dem när de pratade, de började prata om att spruta ngt i min hand och sen göra så jag skulle klia mig i ansiktet. Hursomhelst överlevde jag den natten utan ngra bekymmer.

Nästa natt hände det, jag tänkte lura dem och öppna handen som var längst in mot väggen (alltså, de skulle vara tvungna att luta sig över mig) och så skulle jag trycka upp de i ngn av deras ansikten. Men planerna sprack och jag somnade :( De sprutade tandkrämen i min hand och för att inte vara alltför taskiga så tog det ngt och kliade mig på axeln.
Men jag tog min andra hand och kliade mig där medans min tandkräms fyllda hand i all trötthet, smetade ut den över hela sovsäcken och i ansiktet ^ ^.

De kände sig genast tvingade att ta bort allt, så de började torka bort allting överallt :P.


Tips för er läsare: Gör aldrig ngt kli framkallade på motsatt sida om vad den handen ni vill att offret ska klia sen med.



Allt för mig !!




//Robban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0