Snart Slut :'(

Hej !
Igår märkte jag faktiskt att sommarlovet är slut om 4 dagar :(
Jag trodde typ det var 2 veckor kvar elr ngt men så var det inte.
Så idag hade Jag, Robin, William och Erik tänkt spela våran TGA Tour (Tomtberga Golf Association) Men planerna sprack redan i morse när man vaknar av att det bara öser ner regn.

Så idag har jag ägnat hela dagen av att titta på OS, smsat och vart inne på datan "/
Och vill tillägga att igår för alla er som inte såg Herrarnas 100 M final, så har ni missat ngt :o Det skrevs sport historia när Bolt vann på 09.69 :O
Aja har typ inge mer att tillägga förutom att alla får hålla tummarna på bra väder imorn så våran golf turnering blir av.

Ställningen i turneringen (vinster)

Lag -  Erik & Robert                   Robin & William

                  II                                               I





Aja ha det bra :)



//
Robban

Kommentarer
Postat av: Klas

klart man har koll på sporthistoria!

Satt på buss, alla väcktes av att radiokommentatorerna skrek:

9. 69!!!!! 9.69, hela otroligt!!!!!!!! Nytt världsrekord i Kina!!!

osv.

2008-08-18 @ 09:28:01
URL: http://snabellery.blogg.se/
Postat av: Nelly

Har ni båda två gått och dött eller?? Det här är i9nte likt er, det är ju hel dött här jue...

2008-09-01 @ 10:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0